Vanliga frågor om leveranser
Leveranser
Var är min beställning?
Du ska själv kunna spåra ditt paket på olika sätt beroende på vilken leveransmetod du har valt, se nedan.
Postnord: Om du valde att få ditt paket till ett ombud vid köpet kommer Postnord skicka ett spårbart nummer till din mail när paketet skickats från oss. Där kan du se var paketet är och när du kan hämta upp det. Om du inte fått din beställning inom 3 arbetsdagar ber vi dig att kontakta vår kundtjänst.
Budbee: Den senaste informationen gällande din leverans kan du hitta i Budbee-appen eller via länken du fått på sms. Om du inte har fått någon avisering via sms eller mail så betyder det att vi ännu inte har skickat dina varor.
Instabox: Du kan hitta information om paketets beräknade leveranstid genom att följa spårningslänken du får via sms från Instabox. Om du inte har fått någon avisering via sms eller mail så betyder det att vi ännu inte har skickat dina varor.
Om du fortfarande inte kan hitta någon information om var din beställning befinner sig kan du kontakta vår kundtjänst, så hjälper de dig att hitta ditt paket.
Vilka leveransalternativ erbjuder ni?
Vi samarbetar med Budbee, Instabox och Postnord för att kunna erbjuda leverans till din dörr, närmsta paketskåp eller ombud. Se våra leveransvillkor för mer information.
Hur lång leveranstid har ni?
Vi levererar alltid inom 1-3 arbetsdagar, förutsatt att ingen annan info framgår i kassan. Om du inte har mottagit din beställning inom denna leveranstid vänligen kontakta kundtjänst som kan spåra paketet.